Ειστε υπεύθυνοι για τον εαυτο σας και την ζωη σας.






Είστε υπεύθυνοι για τον εαυτό σας και τη ζωή σας.

 Το να περπατάς στο μονοπάτι της αγάπης και να αναζητάς τον δρόμο προς την ελευθερία, είναι μια επιλογή που κάνεις καθημερινά και το μόνο άτομο που θα βρει τον εαυτό του υπεύθυνο για αυτό, είναι μόνο εσύ. 

Είναι πολύ ωραίο να ριξεις σε κάποιον την ευθύνη για όλες εκείνες τις φορές που δεν υπερασπίστηκες τον εαυτό σου, για όλες εκείνες τις στιγμές που συμβιβασες τη ζωή σου, για όλες εκείνες τις στιγμές που επέλεξες την άνεση σου από την αλήθεια και τη δικαιοσύνη, προδίδοντας την εσωτερική σου ιερή ζωή. 

Είναι βολικό  να ρίξεις την ευθύνη κάπου, στους πολιτικούς, στην οικογένειά σου, στον σκύλο σου; δεν χρειάζεται να αναλάβεις την ευθύνη, δεν χρειάζεται να αλλάξεις κάτι. Συνεχίστε το δράμα!

 Είναι συστήματα μέσα στην κοινωνία και την οικογένειά που μας κλέβουν μεθοδικά την ταυτότητά μας κάθε μέρα. Είναι αλήθεια. Αλλά έρχεται μια στιγμή όπου είμαστε υπόλογοι για τη ζωή μας, για τη θεραπεία, την αφύπνιση και τη χαρά μας. 

Ποιά είναι η απόφασή σου? 

Ποιον διάλεξες; 

Τι είσαι έτοιμος να απαρνηθεις;

 Τι είσαι έτοιμος να καλωσορίσεις; 

Θα κάνεις κάτι επιτέλους ή θα μείνεις για πάντα πληγωμένος, στραγγισμένος, σπασμένος, απών; 

Δυστυχώς τώρα βρισκόμαστε σε εποχές που μπορούμε να δούμε ότι οι επιλογές μας, ολα αυτά που κάναμε και δεν κάναμε, επηρεάζουν δραματικα τη ζωή μας. 

Μεγάλωσα με έναν πολύ κυρίαρχο πατέρα. Και ως γυναίκα κανείς δεν περίμενε από μένα ότι θα τολμήσω να παραβώ όλους τους κανόνες και τα πρότυπα της οικογένειάς μου και να χαράξω μια πορεία που ήταν απολυτα προσωπική, πνευματική, αυθεντική και η οποία αντιβαίνει σε όλα όσα ήταν φυσιολογικά και λογικά γι 'αυτούς. 

Θες να σου πω τι συνέβει στο τέλος;  Με σεβάστηκαν πάρα πολύ, ο πατέρας μου με λατρεύει και με βοήθησε σε μια δύσκολη στιγμή να κρατήσω το Κεντρο Φωτός μου στην Τουρκία στο πρώτο κύμα της πανδημίας. Εντάξει κυρίως εγώ έκανα τη δουλειά, δούλεψα πολύ για όλους μας, αλλά τουλάχιστον έκανα αυτό που ήταν στο δυναμικό μου !

 Δεν υπάρχουν δικαιολογίες για μια αυθεντική ζωή. Είναι μια επιλογή όπως κάθε άλλο πράγμα. Το θάρρος που χρειάζεσαι για να ανηκεις στον εαυτό σου, είναι μεγάλο, και αν δεν το γνωρίζεις,  είμαι σίγουρη ότι έχεις ηδη την γεύση του τι σημαίνει να μην ανήκεις στον εαυτό σου, είμαι βεβαία ότι το τίμημα είναι εξίσου μεγάλο! 

Είχα μια καλη φίλη που μου έγραψε πριν από λίγες μέρες από την Λιθουανία και μου είπε, "πάντα σε κοιτάζω και σε θαυμάζω γιατί δεν συμβιβάστηκες ποτέ στη ζωή σου". 

100% αδερφή μου.

Το τίμημα ήταν μεγάλο. 

Αλλά η ανταμοιβή είναι μακραν μεγαλύτερη! 


Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα για μένα ήταν και εξακολουθεί να είναι να μπορώ να κοιτάζω τον εαυτό μου στον καθρέφτη ανά πάσα στιγμή και να είμαι περήφανη για τον άνθρωπο που βλέπω. Τίποτα για να ντραπω, τίποτα για να μετανιώσω. Ειρήνη.

 Όταν εγκαταλείπουμε πράγματα που είναι απαραίτητα για μια έντιμη ζωή ως προς την ακεραιότητα, την ειλικρίνεια, και τον αυτοσεβασμό, γινόμαστε σαν σώμα, μια ξεχασμένη χώρα. Το τίμημα είναι ο θάνατος, ο εσωτερικός θάνατος. Λείπουμε από τη ζωή μας την ιδια. Στη συνέχεια, τα πράγματα που είναι αντίθετα ​​απο τις αρχές αυτές,  μεγαλώνουν, σαν παράσιτα μεταξύ της καθημερινής μας ανταλλαγής με τους άλλους ανθρώπους και την ίδια την ζωή.

Και τότε εκπλασσόμαστε πώς αποτυγχάνουμε ως κοινωνία και αναρωτιόμαστε πώς είναι δυνατόν να κυβερνιόμαστε από πολιτικούς που είναι τόσο αδαείς και αλαζόνες. Αλλά πρώτα προδώσαμε εμείς τον εαυτό μας. 

Η παραίτηση από τη δύναμή σου, η παραίτηση από το φως σου, είναι μια αποχώρηση από την πραγματική ευθύνη. Δεν το καταλαβαίνεις γιατί αφενος είσαι σε λήθη,  αφετέρου πιστεύεις ότι ως άνθρωπος κάνεις ό, τι καλύτερο μπορείς. Μιλάω εδώ για τη δύναμη του Φωτός σου, την ενθύμηση της ψυχής σας και την ενσωμάτωση της.

Ο δρόμος της αγάπης και της φωτιάς, είναι ο δρόμος προς την ελευθερία. Είναι ο Δρόμος της αφυπνισμένης συνειδητότητάς σου και η άνθηση του Φωτός σου  Μπορείς να περπατήσεις αυτό το μονοπάτι μόνο εάν αποφασίσεις να επιλέξεις τον εαυτό σου και στη συνέχεια θα ανακαλύψεις σταδιακά τι σημαίνει πραγματικά να επιλέγεις την αγάπη για τον εαυτό σου και τους άλλους και να υπηρετείς τον εαυτό σου και τους άλλους. 

Με Αγάπη 

~Αλινεα 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Έλκω αυτό που έχω μέσα μου

Αισθανόμενος χρόνος

Γινόμενη η Ιερή Μήτρα